Jak zboží vrátit nebo reklamovat?
Věřte, že se maximálně snažíme a veškeré zboží kontrolujeme, než ho k vám pošleme. Stát se ale může cokoliv, a tak jsme připravení i na to, že vám zboží „nepadne“ nebo nastane jiný problém. Můžete nákup tedy vrátit, nebo reklamovat. Ozvěte se nám na email: info@rodinny-kosik.cz. Napište, co se stalo a číslo Vaší objednávky. Spolu už to nějak vyřešíme.
Přeji si zboží vrátit.
Své nechtěné nebo nepoužité zboží doporučujeme vrátit prostřednictvím Zásilkovny. Jedná se o nejrychlejší a nejbezpečnější způsob. Balíček prosím doneste do jakékoliv pobočky, jejich seznam najdete zde: www.zasilkovna.cz/pobocky a nadiktujte kód 93411323, zaměstnanec pobočky si sám vytiskne adresní štítek. Není potřeba nic tisknout.
Do balíčku nám prosím napište tyto informace:
- Číslo objednávky
- Důvod vrácení – poškození, nevyhovuje Vám,……..
- Vaše jméno a příjmení
- Preferované vyřízení požadavku – výměna (za co – kód produktu, vrácení platby)
- Číslo vašeho bankovního konta
Peníze za vrácené zboží vám pošleme na uvedený bankovní účet. Platby vracíme v průměru do 14-ti dnů.
Svoji objednávku můžete vrátit i přes Českou poštu nebo kurýra PPL na adresu:
FROGMAN s.r.o. - 2293H
Rybníky IV 738
760 01 Zlín
Česká republika
Přeji si zboží reklamovat.
Tady je nejlepší napsat email na info@rodinny-kosik.cz. Reklamace řešíme individuálně. Pokud je nějaké zboží vadné, poprosíme vás o fotku a pak se na všem domluvíme. Budete chtít poslat nové zboží nebo raději vrátit peníze? Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30ti denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady.
Kdy dostanu peníze nebo nové zboží?
Peníze jsou vráceny ze zákona do 14-ti dnů od doručení vráceného zboží.